Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?
Hei!
Jeg er også ny i januar, og har som hovedmål å få kroppen min i bedre form, for å minske helseproblemene mine (har PCOS, sliter endel med betennelser i muskler og ledd, og ønsker å bli gravid igjen). Håper selvsagt også at vekten vil bli betraktelig redusert (-10-15kg).
Jeg har satt meg mest inn i Atkins, men har ikke helt klart å finne forskjellen på Atkins og Ketolyse....(har lest endel på nett, men ikke lest boken til Torkill som mange nevner her).
Jeg begynte søndag, og idag er det tirsdag. Jeg synes det er VANSKELIG, og har søtsug til tusen, men er def. mest mentalt. Har bare lyst på det jeg ikke skal ha. Det vanskeligste for meg er faktisk drikken, veldig vanskelig å bare drikke vann. Brus er greit nok å gi opp, men melk sliter jeg med. Har klart å holde meg sterk (i 2,5 dag-WOW ;-)...men blir lettere når jeg merker positive endringer på kroppen.
Kjøpte ketostix idag, men skjønte ikke helt hvor jeg skal ligge henn for å være i ketose.... Skal stixen kun vise "negativt" for at jeg er i ketose?
Lykke til allesammen :-)
|