Gleder meg også til fase 2. Savner banan og peanøttsmør!!! Har vært og sett på oppskrifter på detsoteliv.no og funnet mange kaker uten hvetemel og lite fett, men med sukker (som jeg kan bytte ut med søtningsstoff.) Jeg kjenner det hjelper på å bare kikke, selv om jeg ikke kommer til å lage noe særlig av dem.. Men blir gal av å tenke på alt jeg ikke får lov å spise!! Så hjelper på Bestiller fra gymgrossisten.com. Finnes mange forskjellige, men har bestilt whey 80. Koster 149 kr for et kilo og hver shake bruker man vel 30-40 gram (+ 3-4 dl skummet melk) Næringsinnhold pr 100g: Protein:80 g Karbohydrater:6 g Fett: 5 g. Har faktisk bestilt banan, bringebær og sjokolade. Jordbær har vi fra før Har funnet en god del oppskrifter med de kan jo dele underveis etterhvert som jeg får testet dem ut Nøtter er jeg faktisk ikke noe glad i så det spiser jeg ikke. Drikker mye te og sukkerfri IFA. :P Kanskje vi skulle lagd en egen middagstråd her inne? Inspirere hverandre litt mer. Her blir det svinefilet med sopp, løk, paprika og tomatpure (med mye cayennepepper) og yoghurt naturell til Naaaam! Min fase 2 tror jeg blir noe slikt som dette: eggelapper (fant kremost med lite fett fra first price) med pålegg til frokost og lunsj (kanskje yoghurt ved siden av også?), mest mulige kjøtt og grønnsaksmiddager og knekkebrød med banan og peanøttsmør til kvelds. Litt kjipt at det er så lite oppskrifter på forumet her til oss på SB, alt inneholder fløte og masse smør. På amerikanske nettsider finner jeg bare egg-oppskrifter.