Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-10, 18:43   #4
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Lunch til lange dager og Soyamelk

Legger inn et innlegg photo har skrevet (er en link der også)

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg tror på å begrense soya til et minimum. Soya inneholder østrogen, og særlig tofu som er kraftig prossesert er vondt å fordøye for kroppen.
Helsefriker i statene som har levd nesten utelukkende på vegandiett basert på soya har hatt øky forekomst av kreft. Bare til advarsel. Litt soyafløte nå og da gjør vel ikke den store skaden, med mindre man som Nille sier ikke har stoffskifteproblemer, men soya er nok ikke det helseproduktet det har blitt markedsført som å være. Kreftpasienter blir rådet til å ikke å spise soyaprodukter, fordi det kan stimulere veksten av svulster. Det er en grunn til det

Dette var en link jeg kom over som fikk meg til å lese mer om emnet http://www.mothering.com/articles/gr...soy_story.html, samt at jeg har blitt informert grundig av en veganvenn av meg som vet mer om soya enn sunt er..!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat