Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-10, 08:58   #983
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

FLOTT Betaler over 2000,- for medisiner av egen lomme til han hver måned (ting jeg før fikk på blå resept), så alt jeg kan spare er veldig velkommen !!
Tusen takk

Man kan jo få dekket opp til 90% av medisinutgifter som overskrider 1600,- (?) pr år. Ikke alt som går inn under dette, men ganske mye.
Hør med NAV. Jeg sendte inn kvitteringer for å få frikort og så fikk jeg brev tilbake om hvilke medisiner på kvitteringene som gikk inn under den andre reglen. Tilhører unntakene at NAV opplyser om sånt helt av seg selv, så du må nok finne ut av det selv. Evnt bestille time hos NAV og gå igjennom saken ordentlig. Kanskje du har krav på mer også!
Ellers må du jo ha krav på særfradrag på skatten for ekstra store sykdomsutgifter!!!