Tråd: Sultfølelse
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-01-10, 11:49   #9
chasmin
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2010
chasmin er på en erverdig vei

Sv: Sultfølelse

Opprinnelig lagt inn av annelis, her.

Hei

Jeg er ny her på forumet. Jeg følgte lavkarbo dietten for ca 3 år siden og vet at den virker. Jeg gikk da ned 5 kg på 1 mnd. Dessverre virka ikke viljestyrken min like bra og jeg sprakk etter at vekta stod stille i flere uker.

Men nå skal det bli andre boller . Jeg har gått ned 2 kg på 10 dager og minus 2 cm rundt livet. Ikke allverden kanskje, men jeg er glad. Var litt suten i starten, men etter at jeg skjønte at jeg måtte spise mer fett, har jeg (nesten) ingen sultfølelse lenger. Så mitt råd er spis mer fett!

Er også ny her, har kuttet ut det meste av karbohydrater de siste månedene (unntak i jula), lever på kapteinkjeks, tulip og ekte majones, spiser stekte gilde middagspølser med bacon og litt kålrotstappe til middag, ingen poteter, ikke pasta, ris eller annet med mye karbo i (utenom kål da...) ellers mye kokt hodekål, brokkoli. Det samme gjør kjæresten min, han har gått ned 10 kg nå i høst, vi følger ikke slavisk, men akkurat passe. Jeg har ikke gått ned like mye, men ser fra dag til dag at kroppen blir strammere, vi trener også styrke og ikke minst magemusklene. Jeg er imponert over hvor lite som skal til! Og noen sultfølelse har vi ikke vært plaget med i det hele tatt. Spiser det vil vil, men da skal det være uten karbo men bøtter innpå med fett. Lønsjen min i går var tre kapteinkjeks, 8 kyllingvinger - og et spiseskje med potetsalat - det siste er egentlig fy fy, men shit au, som nevnt - ikke slavisk Også drikker jeg mye vann, jobber mye fysisk i jobben min, viktig å få i seg nok næring og væske til det fysiske.

chasmin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins Svar med sitat