Undrende treningskar trenger hjelp, ta en titt
Hei!
En kollega på jobb henviste meg til dette nettstedet.
Leser mye om trening og kosthold vær eneste dag, og det ser ut til at vært enkelt individ har vær sin mening om hvordan dette burde samkjøres.
Nå har jeg lest litt frem og tilbake på div. forumstråder her og er virkelig overrasket.
Fett for og forbrenne fett. Helt nytt for meg! Men er villig til å gi det et forsøk.
Utifra de postene jeg har rukket å lese til nå er jeg ikke et helt vanelig eksempel her inne.
Er 1.90m høy og veier 85kg. Har en nokså veltrent kropp og trener minimum 5ganger i uken, fleksibel trening i studio med mest vekt på styrke samtidig også aerob trening.
Det jeg søker er en så lav fettprosent som mulig, den er allerede lav men vil ha den enda lavere.
Tydelige trente muskler på hele kroppen vil jeg ha frem, samtidig som jeg blir større. Er en bodybuilder i veldig liten skala.
Opplever gode resultater på treningen, men jeg spiser et helt grovt brød om dagen - poteter og ris. Drikker juice som vann og tømmer sikkert en kasse øl vær helg. Så får nok karbo i meg!
Derfor er jeg helt ubeskrivelig interessert i denne teorien om å stoppe med karbo og kjøre på med "egg & bacon".
Er heller ikke den som gir meg etter 4 uker uten å se resultat, så hva dette koster er jeg villig til å betale.
Søker bare litt mere overbevisning og fremgangsmåte på hvordan jeg kan starte.
Leste også at det ikke var så lurt for en kar som meg å stoppe helt opp med karbo fra første dag, ettersom karbomengdene jeg trøkker i meg iløpet av en dag er store - stemmer/stemmer ikke?
Sitter med alle typer spm. så her er ingen tips, hints & tricks for dårlige.
Om noen har vært i samme situasjon som meg, så skriker jeg etter å høre fra deg/dere!
Virkelig på jakt etter den "perfekte kropp" og vet det er mulig å oppnå.
Tilleggsinfo:
Har en stillesittende jobb, naturlig god forbrenning, arbeidsvillig og ikke redd for noe nytt.
Mangler sikkert en del infofmasjon for å lage en god nok vurdering av meg, så spør om det er noe mere dere vil vite 
|