Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-10, 00:57   #7
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp, skumle blodverdier

Skrik til den lille stemmen og be den holde kjeft. Mettet fett er sunt! Det eneste fettet du skal holde deg unna er transfett - som er ødelagte fettceller.

Jeg vet ikke hva en typisk meny er for deg, men siden du skriver ketolyse som kostholdsfilosofi, så er det jo veldig lite karbohydrater på deg, og mye fett.

Jeg ville fortsatt med LCHF (lavkarbo høyfett) en stund til og sett hvordan det utvikler seg. For etterhvert SKAL det bedre seg. Lutz (Bedre Uten Brød) behandlet dette problemet med LCHF, og han behandlet tusenvis av pasienter over 40 år. Altså, ikke bare kolesterol.

Jeg vet ikke hvor gammel du er, men du bør tenke på at høykarbo gir hormonubalanser. Og vi har spist høykarbo hele livet vårt, har vi ikke? Man kan ikke forvente at kroppen kommer i balanse på null komma niks. Gi det litt mer tid, så vil nok kroppen stabilisere seg. LCHF er mat kroppen har tilpasset seg til å tåle over ca 190.000 år, og de få årene (5-10.000) siden vi begynte å dyrke korn er ikke nok til å utvikle seg til å spise slik. Hvorfor tror du at vi har så mye overvekt, diabetes, hjerteproblemer, kreft og så videre? Det finnes folkegrupper som fortsatt spiser lavkarbo, og disse sykdommene finnes knapt der. Inuittene hadde ikke disse sykdommene før noen introduserte karbohydrater for dem. Vips, så hadde de dem også. Tilfeldighet? Jeg tror ikke det, du...

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat