Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-10, 13:49   #1
marithja
Medlem

Medlem siden: Feb 2008
Alder: 48
marithja har en fantastisk aura rundt segmarithja har en fantastisk aura rundt seg

Maraton på lavkarbo?

Hei!
Vurderer å melde meg på halvmaraton i september, men lurer på hvordan det er på lavkarbo kosthold? Er det noen her inne som har gjennomført halv/hel maraton mens de har gått på lavkarbo kost? Jeg er IKKE god på tredemølla, men har trent 2 til 5 ganger i uken siden mai, litt intervall og mye styrke. Tenkte at treningsmålet for i år kunne være å bedre kondisjonen, og for VIRKELIG å utfordre meg selv: gjennomføre et halvmaraton....Målet er bare å komme seg igjennom, har ikke noe tidsmål, vet ikke hva folk pleier å bruke av tid på å springe 2,2 mil heller jeg??
Gubben bare hånflirer av meg er jo en sliten 2 barnsmor på 33 som ALDRI har løpt noe av betydning, og som var sofagris fem til mai....Så han har ikke trua, så da MÅ jeg jo bare bevise at han tar FEIL og at jeg klarer det jeg bestemmer meg for! Dere som har peiling tror det det er mulig i det hele og store eller tar jeg meg vann over hodet her??

marithja er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid- spis deg slank Svar med sitat