Vurderer å bytte kur
nå har jeg ikke fått kjøpt meg magnesium enda, og det kan hende det er det som er grunnen, men jeg våkner opp med vannvittig hjertebank! her om natten gjorde jeg det flere ganger, og nå når jeg har sovet en times tid.. jeg syns det er fryktelig ubehagelig..! jeg tenkte å ta meg en tur til legen iløpet av uka og sjekke hvordan ting ligger an inni kroppen min, da jeg går på hjertemedisin fra før av mot urolig hjerte. riktignok har jeg ikke spist noen karbohdrater fram til nå, kanskje det har noe å si også.. er ikke så flink til å få i meg grønnsaker når det blir så lite å velge mellom..
ikke har jeg gått ned mer enn 0,5 kg eller på 11 dager..det kan jo hende det kommer detta vekttapet, men jeg føler meg oppblåst og ubehagelig..nå har jeg riktignok mensen, snart ferdig, så skjønner jo at det kan ha noe å si.. skal prøve litt til på ketolyse, med innkjøp av magnesium i morgen, og få resept på kalium av legen min, for ifølge apoteket, så måtte man ha det..
jeg blir så nedfor av å slite sånn med å gå ned i vekt, hører om alle som raser ned flere kilo de første ukene.. this sucks
ser også at det ikke er uvanlig med hjertebank, men jeg syns det er veldig ubehagelig..uff hvorfor skal det være så mye bivirkninger ved ting?? kan ikke ting bare gå perfekt? 
jaja, måtte bare få ut litt..
dere er så flinke og heldige alle sammen