Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-10, 20:02   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: vurderer å bytte kur

Opprinnelig lagt inn av Candlelight, her.

ja jeg har snakket med min lege om det, og jeg fikk godkjenning fra han. men det kan jo også hende at siden jeg drikker så mye vann, at virkningen av medisinen jeg tar blir skylt bort... jeg får høre med legen igjen

og jada, jeg veit jeg har fått råd om magnesium før første jeg skal kjøpe i morgen, da er det rett på apoteket!
når skal magnesium tas? og bør jeg faktisk ta kalium også? isåfall hvor mye når jeg tar enkelttabletter og ikke ketolysetablettene.

Ok.

Magnesium tas om kvelden. de inneholder 200mg. magnesium pr tablett.
Du kan trygt ta dobbel dose noen dager ( for mye magnesium kan gi diare)
kalium tas om morra og til middag, inneholder 100mg pr tablett. Samme med kalsium (begge deler i samme tablett på ketolyse)
I tillegg er det også selen/sink tabletter. (boksen min har jeg kasta, så finner ikke ut innholdet) Men gå inn på www.ketolyse.no og velg nettbutikk, trykk info på vitaminene der så ser du hva de inneholder

Sist redigert av Gerd : 17-01-10 kl 20:19. Årsak: skriveleif ;)
Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat