Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 08:12   #6
LenaBeatrice
Seniormedlem

LenaBeatrice sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 53
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: For lenge i fase 1

Opprinnelig lagt inn av Chess79, her.

Jeg har lest at det mange gjør feil angående Atkins dietten, er at man blir i fase en alt for lenge.
Man skal jo tilføre mere karbo sagte med sikkert etter en viss tid. Jeg følger ikke den dietten slavisk, er en blanding melleom ketolyse og Atkins.

Jeg har levd på egg og bacon til frokost nå i 9 uker til sammen...og spist max 20 karber om dagen, helst mindre.
Kan jeg nå begynne å skeie uten en dag i uken, Kan jeg f eks spise pizza og noe søtt på lørdag og likevel gå ned i vekt om jeg er streng i uka???

Skal du følge Atkins slavisk så skal du tilføre mere karbo, ja.
Men du følger ikke noe slavisk skriver du.....
Du ikke tilføre mere karbo etter en tid, det er ikke farlig å leve på veldig lite karbo. Ditt valg.
Dag Viljen Polexzynski kunne fortelle (på et foredrag i Moss) at han var i mild ketose det meste av tiden.

Test med pizza og søtt om du absolutt må ha det, men bli ikke overrasket om du ikke går ned mere i vekt da, og for all del, overspis ikke.
Men, når det er sagt så synes jeg ikke det er noen god ide med pizza og søtt i helgen.

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat