Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 09:14   #524
birk
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2009
birk er på en erverdig vei

Sv: Hei! Start 20. april

Ja nå er det lenge sia sist jeg var her inne. Skal tro om det er med resten som ikke lenger er på siden som det ble med meg. Etter sommerdager med karbo i hytt og pine skle det helt ut og jeg kom meg liksom aldri i gang igjen.
Men nå er jeg påan igjen, med litt annen metode da. Jeg er nå med på et slankeopplegg med oppfølging som skal holde på opptil et år. Det handler også her om lavkarbo og ketose, men de første ukene er det VELDIG lav kalori også... så får jeg se hvor lenge jeg klarer å stå på beina før jeg må ha nå skikkeli mat
Jeg får i meg ca 50 karbo i løpet av dagen, men er alikevel i ketose nå. Det hadde jeg aldri trodd.

Så nå går jeg bare å drikker næringsdrikker og venter spent på neste veiing. Har gått opp etter jeg begynte å spise annet enn lavkarbo, men det er søren meg ikke rart for i slutten før jeg følte at nå måtte det bli skikkeli skjerpings så spiste jeg innmari mye godter. Kan det ha med røykesluttenå gjøre...

birk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert, minimalt med stivelseprodukter Svar med sitat