Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 11:53   #9
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: Ikke lett å snakke med mennesker som er skeptisk til sunt kosthold ...

Det er ikkje enkelt det der. Kva som er sunt eller ei er ofte veldig godt innbarka i folk. Så lenge ein får vere i fred med maten sin så er det jo greit, men folk skal jo ofte synse veldig om det du driv på med.

Men eg opplever også at folk er ganske imøtekommande og synes det er interessant. No er snart halve slekta mi (nesten da..) på lavkarbo, så det er jo kjempebra!

For min eigen del så synes eg det er lettare å argumentere når eg har noko å vise som "bevis" på at det fungerer. Slik som at eg siste året gjekk ned 10kg på mat som vanlegvis folk ikkje ville ha toucha på diett, og samtidig har eg fått lavare kolesterol (har aldri hatt problem med det, men det er lavare no enn sist eg målte, eit halvt år før).

Svigermor tok gastric bypass for nokre år sidan, og eg forklarte henne litt om lavkarbo no før jul. Ho var mektig imponert over at eg greidde det, men meinte at ho ALDRI kunne greidd det sjølv. Å då kunne vise at sonen hennar hadde gått ned 5kg på berre eit par månader med lavkarbo, det var litt gøy! Take that! Hah!

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat