Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 13:12   #11
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva når kun en i familien lever lavkarbo/høyfett?

Opprinnelig lagt inn av Torhild, her.

Kan det være mulig at det er farlig og blande fet lavkarbomat og karbofull brød og syltetøy
Torhild

Vel syltetøy er da sannelig ikke hverdagsmat her i huset, med mindre jeg rører bær selv med bare litt sukker, mine unger får ikke søtpålegg daglig, det er helgemat. Dessuten spiser de ikke så mye fett, det er jeg som spiser bearnaissausen, de tar vet bare en spiseskje, samme med mannen, og da blir det ikke masse fett OG karbo. Og jeg ser på mannen at han ikke har fått i seg for mye karbo+fett, fordi han har jo gått ned 4-5kg siden jeg la om i mars.
Og det er jo bare middagen de evt får i seg mye fett om de spiser alt jeg spise + poteter, ris eller pasta. Ungene mine spiser nesten dessverre for lite uansett og ikke engang dette kostholdet får de opp i vekt. Nå spiser de ikke så vannvittig mye brød heller, 2-3 skiver i døgnet, med masse smør og pålegg( oster i alle varianter, kjøttpålegg, leverpostei, og agurk, paprika og tomat). De får spise ost og skinkeruller, amula grønnsaker osv. Og jeg passer på at brdet er vikrelig grovt og ikke ser grovt ut. Da tror jeg man skal spise ganske MYE fett før et voksende barn passerer terskelen for å legge på seg. Men de større kan det være lurt å passe på ja

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat