Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 13:24   #11
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: For lenge i fase 1

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

…en av grunnene til at du har havnet her er vel at du bruker mat som straff/belønning. En av de tingene du må jobbe med er å ugyldiggjøre likningen KOS=MAT(ofte usunn mat), mye mentalt en må jobbe med når man skal legge om kostholdet. Det krever litt bevist jobbing men det er slettes ikke umulig.

Men man kan da jaggu kose seg med en saftig biff på lørdagen med en god salat og hjemmelaget bearnaise til. Dette er kos for meg og jeg mener man SKAL kose seg med mat jeg. Sålenge kosen ikke betyr å ta seg et stykke bløtkake eller lage lavkarbodesserter hver eneste dag osv. Det er forskjell på kos og kos mener nå jeg. For meg en en kosemiddag den biffen på lørdagen, fordi det er svindyrmat som vi bare har råd til nå og da...

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat