Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-10, 16:33   #15
Maryrose
Medlem

Maryrose sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Maryrose er på en erverdig vei

Sv: Fett/Proteiner/Karbo

Hei Imse, takk for svar Nå har jeg bestilt GI-noll av Skaldemann så jeg har mer å gå etter når det gjelder sammensetningen av måltider.

Jeg har lyst til å gå ned ca 20 kilo, drømmer om den vekten i alle fall, men er veldig fornøyd om jeg klarer 15. Jeg tenkte jeg skulle begynne med 50+ varianten de første to ukene for å få fart på sakene, og så gå over til en mer moderat variant etter det. Jeg går ca 1 km med hunden hver dag, det er alt. Jeg bet meg forresten merke i det Skaldemann skrev om å gå tur med hunden før frokost, da får man i gang fettforbrenningen raskere enn om man venter til etter det første måltidet.

Det blir spennende å se om jeg opplveer det samme som da jeg gikk på lavkarbo i november, jeg sov så mye bedre. Pleier å våkne grytidlig, gjerne i 5tiden uten å få sove noe mer. Men etter jeg begynte å spise lite karbo og mye fett, sov jeg mye bedre. Jeg kom ut av dietten før jul og har selvsagt lagt på meg. I det siste har det bare vært tull med søvnen også, så jeg er spent...

Maryrose er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat