Sv: Håravfall - hvor lenge varer det?
Opprinnelig lagt inn av Meatscience, her.
kanskje det ikke er så vanlig som jeg trodde? Nå har jeg lånt bort boka, så får ikke sjekket der, men jeg tror det står at dette er noe som kan skje. Kanskje du er en av de heldige, eller kanskje du er flinkere enn meg med å spise riktig mat? 
Jeg tar vitaminene, og spiser grønnsaker hver dag. Men kanskje jeg varierer for lite? Det går liksom i blomkål, brokkoli, agurk og paprika. Salat spiser jeg ikke så mye av, men jeg mener jeg har lest her at det er så lite næring i salat at det nesten ikke er noe vits...
Cambeth, takk for støtte! Ja det er fint å bli slank og sunn, men jeg blir jo ganske betenkt når jeg står med en "hårtust" i hånda. Ikke mye morsomt, nei. 
Spørs om ikke jeg er heldg ja. Jeg spiser jo masse forskjellige grønnsaker ( ikke særlig av lyse salater og ting med mest vann )
Jeg mista mye hår etter begge svangerskap, husker jeg, men frisøren trøsta meg at det var normalt, pga. hormonsvinginger i kroppen. Jeg fikk viker til slutt, men det kom tilbake og var ganske så normalt etter et halvtårstid....
|