Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-10, 18:01   #2
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hva gjør dere når dere er borte?

Vel jeg infromerer alle og sier de trenger ikke å gjøre egen middag til meg, ejg spiser det jeg kan og tar det igjen når jeg kommer hjem, for man sulter ikke i hjel på 4-5timer

Jeg spiser grønnsaker, dressinger( lite om jeg ikke vet hav de inneholder), kutter saus, spiser helst rent kjøtt, og skulle det være noe kjøttkakegreier som inneholder stivelse tar jeg en eller to. I veska har jeg med mandler, en atkinsbar eller et eller annet.
Er det snakk om kaffebesøk tar jeg kaffe og evt fløt i om det settes frem.

Kan du ikke informere folk, så få du heller slite med stillestand hele tiden, det er ditt problem. Det beste er nok å informere Jeg syntes det var kjempetøft i starten og holdt meg unna en del ting, til jeg visste jeg kunne takle det. Nå ser jo folk at jeg har gått ned, og ingen kikker rart på meg når jeg har med egen kveldsmat til fellesmaten etter kveldsgudstjenester osv. Og venninene mine serverer rent kjøtt og salat på middagsbesøk.
Du kan bruke unnskyldningen om feks. jeg prøver å holde blodsukkeret stabilt og spiser ikke noe stivelse eller grønnsaker som vokser under jorda og ikke noe spedd kjøtt/fisk/fugl. Og jeg føler meg så mye bedre. Jeg spiser ikke lite for å være uhøflig, men for min egen helse.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat