Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-10, 22:24   #407
Madagaskar
Nytt Medlem

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Madagaskar er på en erverdig vei

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Jeg er ny her inne, men har gått på Eurodietten siden september. Dvs gått og gått - første Fase 1 periode gikk nokså smertefritt og etter det er utskeielsene og unnskyldingene blitt både flere og mer kreative.. MEN nå er det slutt !! Er (nesten/halveis ) igang igjen og siden jeg så det var flere i samme båt her kan vi kanskje dra lasset sammen?

Sluker de gode rådene dere gir om planlegging og tips om variasjon i forhold til grønnsakene!! Tusen takk - gode råd trengs når det eneste man vil er å trosse all fornuft og spise seg kvalm på godteri

Min største utfordring er at jeg ER sugen/sulten på sjokolade/godteri selv om jeg er i ketose. Mulig det er mentalt, men fremdeles like vanskelig å håndtere.. Er jeg alene om dette? Gode råd?? Suget sammen med til tider litt liten selvkontroll er ingen gunstig ED kombinasjon!?

Litt om meg: En glad kvinne i sin beste alder (35), 2 småskolebarn, mann og er heltidsarbeidende. Glad i trening, helst spinning -og strikking, hagearbeid, bøker og musikk

Uansett - glad jeg tok steget og endelig skrev noe - tror motivasjon finnes her inne

Madagaskar er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat