Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-10, 09:45   #13
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ubrukelig start på uken

Opprinnelig lagt inn av lionesse, her.

Nemlig. Men spørsmålet er: Hvor lenge er midlertidig?

Jeg har ikke puttet noe ekstra i munnen etter røykeslutt.

Og jeg skal ta dette til etterretning, la vekta støve ned en stund, og heler bruke målbåndet.

Det er veldig individuelt. Når man røyker daglig så vil man få en slags kunstig økning av stoffskiftet (hvorfor røyker mange ballettdansere, f.eks ), og det kan ta alt fra noen måneder til et år før forbrenningen er tilbake til normalt. Men å røyke for å gå ned i vekt har lite for seg, om noen skulle tenke tanken . Kroppen venner seg til det meste, og en eventuell effekt er temmelig marginal.
Gjennomsnittlig vektøkning første seks måneder etter røykeslutt er visst to til fire kg. Det er jo ikke voldsomt. Og de fleste går det visst av seg igjen.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat