Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-05, 15:34   #6
Muskat
Seniormedlem

Muskat sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Hvis jeg har gått meg vill på fjellet eller trenger å komme meg hjem for å hente hjelp til andre som ligger skadet i skogen DA SPISER OGSÅ JEG SJOKOLADE, eller sukker, eller hva som helst som kan hjelpe meg til å få nok energi til å komme ut av en krise. Jeg tror ikke noen av oss er uenige i at karbohydrater kan være tettpakket, lett tilgjengelig energi. Å føle meg hyper, klar til å sette avgårde, gjøre en kjempeinnsats hvis jeg skal ta den siste spurten mot mål etter en kjempemaraton? Ja, helt klart, fram med karbene.

Dette er en helt annen situasjon enn i det daglige. Det er faktisk uhyre sjelden jeg trenger å klare å komme før i mål enn den russiske mesteren på fem-mila. Eller at jeg er fortapt i fjellet uten nødproviant. Og i de alminnelige, daglige situasjonene er min morgenporsjon med firkorn akkurat det jeg trenger.

På den andre siden: Når jeg levde på induksjonsdietten hadde jeg akkurat den følelsen Ingrid Kristiansen beskriver. Kropper er forskjellige, jeg er ikke noe særlig tess uten litt, riktige karber. Nille derimot, er veldig fornøyd med en mye strengere diett.

Muskat

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat