Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-10, 11:12   #256
surina
Juniormedlem

surina sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Nordnorge
surina er på en erverdig vei

Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?

Hei, jeg har også holdt på siden 4 januar. Jeg har prøvd lavkarbo før. I fjor startet jeg friskt, og gikk ned 13 kg på 8 uker. Men da jobbet jeg alt for mye, og var i ferd med å brenne lyset i begge endene. I sommer ble jeg sykemeldt, og etter ferien var jeg fortsatt ikke noe bedre. Er fortsatt 100% sykemeldt, klarer ikke huske skikkelig, klarer ikke helt å tenke klart heller. Treffer jeg folk jeg kjenner, orker jeg ikke snakke og gjør det meste for å unngå dem. Alle vil jo vite hvordan det går... Er fysisk og psykisk utkjørt!
For å komme ut av dette uføret starter jeg nå med å legge om kosten, som jeg sa først så har jeg prøvd lavkarbo før. Jeg føler at min kropp har det mye bedre på dette kostholdet.Føler meg litt mer våken nå. Første uka gikk jeg ned 3 kg, så har vekta stått stille den neste uka.. men denne uka har jeg gått ned 1 kg til,veide meg i dag så 4 kg så langt.
Denne uka bestemte jeg meg for å tyne meg selv til å trene, har kondis sykkel. Vet jo og at skal det ha skikkelig effekt bør den brukes mer enn en halv time minst 3 ganger pr uke. Jeg bestemte meg for 1 time minst pr gang. Fy fader det var tungt å komme igang. Det går vel lettere det og etterhvert, kostholdet gjør at jeg føler meg litt mer våken. Så alt i alt ser jeg lysere på tingene. Skal ned minst 30 kg, men kan tenke meg til å gå ned 5-6 kg ekstra. Men ingen krise om jeg stopper på de 30 kiloene.

surina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: miks av atkins og ketolyse Svar med sitat