Sv: Januar-startere. Er det mange av oss der ute?
hallo!
så bra at dere står på! Er ekstremt demotivert i dag, og har hivd innpå med sjokolade kake, polarbrød og brød... idioti!!! men er som viljen er borte og tankene og lysta ikke er til å styre..merkelige greier det der.. er pms og dette har skjedd før, men så dumt at det skjedde nå når jeg var så godt igang.. blir skikkelig sinna på meg selv!!!
merka et par dager at jeg var mer sulten en tidligere men det utløste at jeg bakte kake til jobben og smakte litt - og det var som ingenting å lure på engang??!! spiste som alt var glemt..
utrolig frustrerende, men, men gjort er gjort og spist er spist!! får fortsette i morra med ny frisk..
Har ikke gått noe ned de siste 2 uker, men gikk ned 3,7 kg den første uka, Trur det har noe å si, fryktet det- at når jeg ikke går ned = skeier jeg ut..
VEt ikke hvorfor jeg ikke gikk ned, men skal som sagt ha mensen og da er jeg i dårligere form, mere sulten og sliten og ikke så ståpå vilje på noen områder egentlig, i motsetning til ellers! Sliter med muskel og ledd smerter og det blir ofte verre under pms og. Og det er rart det der, nesten så en endrer tanker, følelser, vilje - ALT under pms??!! noen som kjenner seg igjen?? og ikke jeg vet jeg sku gjort noe annet enn å spise, gått en tur feks, men hjernen er ekstremt fokusert på denn kaka og det brødet! huff, et slit! håper jeg har spist for de neste mnd nå da... tar ikke noe tilskudd, kanskje det er lurt?
Jeg spiser mye fett og drikker mye vann og prøver åp holde ca 15 karb pr dag, og når rett gjør jeg jo siden jeg gikk ned første uka??!!
kjedelige greier, får fortsette i morra!.... måtte bare få ut litt frustrasjon..
og mottar gjerne gode tips som hjelper på å stoppe behovet!! vet etterhvert på riktig kosthold avtar lystene, men kjedelig er det...
Hva skjer nå når kroppen har fått masse sukker og mel?? begynner en fra start igjen?? legger nok ikke på meg alt igjen , men stopper litt opp?? eller?
God helg!
|