Tråd: Bursdag
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-10, 20:08   #8
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Bursdag

Opprinnelig lagt inn av Tutte, her.

Til alle i familien har jeg gitt klar beskjed om hva jeg spiser og ikke spiser. Og det respekterer de fullt ut.

Hadde jeg enda gått ned noe særlig, så hadde nok mine venner og familie og så engasjert seg litt mer. Men med en mor på Vektklubben og veninner som kun kjenner grete roedekonseptet, så orker jeg ikke pese, og prøver heller å gjøre det beste ut av det. Hjemme er jo det litt enklere hvor jeg kan ordne litt ting selv og sånn, men de venninne-midagene jeg er på en gang i måneden la jeg det stå til på. Særlig siden jeg veit 2 av de andre ikke er særlig glad i å lage mat heller, og at å fikse poselasagne er en dørstokkmil for de... Akkurat i den settingen blir det faktisk uhøflig å sitte og pirke i maten.
Men i happenings på jobb og annet er det ikke noe problem for meg å enten spise nøtter eller lignende, eller ingenting.