Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-10, 21:56   #1
aeven
Nytt Medlem

Medlem siden: Jan 2010
aeven er på en erverdig vei

Skal begynne, bok bestilt men har noen spørsmål!

Heisann, har prøvd å søke litt på forumet etter informasjon, men har vel ikke helt funnet det jeg ville ha svar på, så da prøver jeg her
Min situasjon:
Er 21 år, student, ca 177cm høy og veier rundt 80kg. Mitt mål i KG er egentlig litt diffust, fordi det er ikke vekten som plager meg, men det overflødige fettet, men tror at noe litt over 70 som en normalvekt (inkl. resultat av styrketrening) burde være greit. Målet er forholdsvis langsiktig(til sommeren). Har lest mye om Ketolyse og har bestilt boken(skal kjøpe stix og litt annet på Ultra her i byen).
Mulig noe av dette står i boken da, men prøver likevel

Har lest litt i oppskrifter osv. men det meste av dette passer ikke enkelt inn i ett studentbudsjett(har ikke veldig mye å rutte med til mat). Har nå en periode spist lite, men ofte(Før jeg leste om ketolyse). F.eks rugsprø til frokost, eple til lunsj, seibiff m grønnsaker til middag, eple/gulrot og evt. ett rugsprø til kvelds. Skjønner jo dette blir litt mye karbohydrater, men lite KCAL(noe jeg trodde var veien å gå, men kan virke som det ikke hjelper å ha lite KCAL når karbohydratene blir mange).
Har noen noen starttips til meg, forslag til div. måltider som jeg kan få plass til i mitt matbudsjett? Evt. andre tips? Er veeeeldig takknemlig for alle svar Trener ellers 3 dager kardio og styrke innimellom =)
Gleder meg til å få boken og til å komme igang, og dere virker som en utrolig hjelpsom gjeng!

Mvh Even

Sist redigert av aeven : 23-01-10 kl 00:01.
aeven er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat