Sv: Easylife Januar 2010
Jeg startet på Easylife onsdag, 20 januar. Er på møte hver tirsdag kveld fremover. Må jo si at det faktisk går ganske greit. liker ikke shakene, men kan klare sjokoladen. Skrur av alle smaksløker og svelger unna. Gleder meg til det er mat og ikke bare shaker. Planen er at jeg skal på shake i 3 uker. Kan nok være at det blir en uke ekstra, men det får jeg se på når jeg kommer så langt.
Mannen min drikker også shaker om dagen. Han valgte Noka. hvorfor vet jeg faktisk ikke, men han følger jo ikke noe spesielt opplegg, ville bare henge seg på ettersom jeg skulle starte.
Er spent på veiingen til tirsdag. Håper på ca 4 kilo. trente på studioet onsdag og torsdag. Tok en treningsøkt med Wii i dag tidlig og har planer om en tur med rask gange på ca en time litt senere i dag.
Tar en dag av gangen. Sluttet å røyke for 2,5 måneder sider og får bare være like sta nå. det er jo røykekiloer som skal av først, og så jobbe videre med de som har sittet en stund. Ca 15 kiloer skal av. Kanskje litt til, men får se hvordan det føles når de 15 er borte
|