Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-10, 16:51   #1
Knoll og Tott
Juniormedlem

Knoll og Tott sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Bø i Vesterålen
Alder: 39
Knoll og Tott er på en erverdig vei

Spm om ulike produkter fra Confecta m.m

Hei!

Er ny bruker av forumet og er fra mandag av i uke 2 av induksjonsfasen.

Har vært litt rundt omkring i butikkene her i Tromsø og i dag kom jeg over produkter av merket Confecta. (Eide handel)

Har noen erfaring med produkter av dette merket? Kan man drikke posene med choco milk, choco caramel osv? Samme med Lett geleen de har - er denne ok?

Når det gjelder brus så blir jeg helt forvirret - ikke drikk brus med aspartam osv - bare de me sucralose, men jeg finner ikke brus med sucralose. Åja, jeg vet at å drikke lightbrus kan være hemmende ift. vektreduksjon.

Nå er det ikke slik at dette er produkter som jeg har tenkt å benytte meg av ofte, men jeg er av typen som liker å ha i skapet og synes det er greit å lage gele eller en kopp kakao en gang i blant når man har gjester o.l. Mitt vektproblem kommer ikke fra godterier, men for lite mosjon og usunn mat i for store mengder!

La også merke til at de hadde merket Sukkerfritt - mandelsjokolade, hasselnøttsjokolade osv. Er dette ok?

Ellers kan jeg bare tilføye at 1. uka i induksjonen har gått smertefritt og vektreduksjonen er bra sålangt!

Knoll og Tott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat