Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-10, 19:07   #9
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvis man ikke spiser nok?

Fort gjort det Jeg skulle på mange måter veldig gjerne gått ned 2kg i uka, men for skinnet min sin del er ca 1/2kg i uka mere enn nok for meg. Nå stror jeg at gjennomsnittet er under det og, men jeg tenker som så at jeg brukte 10 år på å bli så overvektig, så 4-5 år på å gå ned er veldig akseptabelt for meg, det VIKTIGSTE er riktig mat, god mat og matglede. Jeg slet i flere år med problemer med å spise etter noen fæle svangerskap med konstant kvalme og siden et barn som kastet opp døgnet rundt i 2 1/2år.. Og da åt jeg så lite og så mye skittmat at kroppen gikk på sparebluss og regelrett la på seg av langt færre kalorier enn det som liksom er mitt vedlikeholdsbehov. La oss si det sånn, den kaloriteorien til Norske myndigheter, den tror jeg ikke noe på

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat