Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-10, 21:35   #19
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Her får du kjøpt lavkarbovarer

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Hvordan finner man ut hva frakten blir? Legger ting i kurven og sjekker? Jeg tenker på å kjøpe dreamfields pasta og tortillas fra mama lupes til like under 200kr..

Hvis du bestiller fra Neutrition, så får du opp flere forskjellige fraktalternativer når du har lagt varene i kurven, og går til betaling Første gang jeg bestilte valgte jeg levering med DHL, og de kom etter 3-4 dager. Fraktbeløpet har jeg skrevet om lenger oppe. Har en bestilling inne nå, men denne gangen valgte jeg det billigste alternativet. Kan ta 1-2 uker før det kommer. Tenkte jeg skulle se om dette var et like godt alternativ, for det ble jo noen kroner spart

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat