Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-10, 21:57   #1
Estrella
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 35
Estrella er på en erverdig vei

Veiledning til en nybegynner

Hei!

Jeg har forstått litt av dette opplegget, men sitter med mange spørsmål. Usikker på hvor jeg skulle stille dem, men poster tråden her, da alt egentlig har med den første fasen å gjøre (er det feil så regner jeg med at den blir flyttet)

Kan man spise alle pålegg man vil(f.eks leverpostei) eller er det nei-mat her(bortsett fra sjokoladepålegg og slike ting)?

Hvor mye mat er normalt å spise pr dag? Jeg føler at de fleste her inne spiser ganske mye, men jeg er veldig usikker på hva jeg kan spise.
Jeg har prøvd å planlegge litt hva jeg kan spise og foreløpig har jeg en plan som ser sånn ca slik ut:
Frokost : Oopsie-"brød" med pålegg e/ ostekjeks med pålegg e/egg & bacon e/omelett
Lunsj: Egentlig det samme som frokost e/"pannekake" med fyll(vet ikke helt hvilken pannekake..)
Middag: Kyllingrett e/ svinerett e/ noe annet (som jeg ikke aner hva akkurat nå)
Kvelds: Det samme som frokost/lunsj? Er det lov med smoothies i 1 fase?

Juice o.l fruktdrikker, hvordan er reglene for dette her?
Jeg er egentlig veldig glad i frukt, som eple, druer, melon o.l, kan jeg spise det?

Har lest ut boka jeg fikk tak i på biblioteket (Atkins nye slankerevolusjon), men sitter fortsatt med en del spørsmål.

Estrella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat