Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-10, 20:30   #11
Ledestjerne
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Vestlandet
Alder: 50
Ledestjerne er på en erverdig vei

Sv: Hvor lang tid før fettforbrenninga setter i gang?

Eg begynte her inne for 3 veker sidan, og gjekk ned 4,2 kg første veka, så har det stoppa heilt opp.

Har no vore nøyen og kutta ut alt som eg kan tenke meg har innvirkning, men føler jo heller at det går feil vei. Blir så oppgitt. Buksene er like trange og det einaste eg merker forskjell på er meir stabilt blodsukker, at eg ikkje blir desperat om eg ikkje får mat etter 3-4 timar, og at kroppen ikkje er fullt så stiv og støl som eg var.

Men kva med trim? Eg må innrømme at eg har vore slapp der, og hadde ein teori om at det skulle bli lettare å begynne å trimme når kroppen vart litt lettare og det vart vår. Men det ser jo ikkje ut som om det skjer.... Er litt skuffa over dette her. Har utslag på stix, kun vore ute av ketose 2-3 gonger ved "lovlig" kos i helg, feks. kake som er har bakt etter oppskrift her inne på forumet.

Ser det er så mange som har tatt av masse, og eg har så lyst eg og!! Har et mål om å ta av ca 40 kg.

Det løsner, smått om senn!
Ledestjerne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat