Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-10, 20:37   #13
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid før fettforbrenninga setter i gang?

Opprinnelig lagt inn av Ledestjerne, her.

Eg begynte her inne for 3 veker sidan, og gjekk ned 4,2 kg første veka, så har det stoppa heilt opp.
Har utslag på stix, kun vore ute av ketose 2-3 gonger ved "lovlig" kos i helg, feks. kake som er har bakt etter oppskrift her inne på forumet.

Du har bare vært i ketose i 3 uker og har alt vært ute av ketose 2-3 ganger???
Kosemat er ikke lovlig om det dytter deg ut av ketose! Ikke om du aldri så mye har funnet oppskriften her!

Ettersom det kan ta kroppen 2-3 uker å oppnå maksimal fettforbrenning, har du nok mistet en del vann første uka, og så ikke begynt å forbrenne fett skikkelig fordi du går inn og ut av ketose!

Hold deg i ketose i minst 6 uker før du begynner å eksprimentere med "kosemat" du ikke vet hvordan du reagerer på, så skal du se vekten er mye hyggeligere!

Du MÅ ikke mosjonere, men litt, 30 min spasertur feks, er bare sunt!