Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-10, 23:24   #18
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvor lang tid før fettforbrenninga setter i gang?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Nei! Jeg spurte fordi at jeg så så mange forskjellige svar, hvor alle la frem svarene som om de var fakta!

Når en person sier: "etter ei uke setter fettforbrenninga i gang" en annen sier "det tar fire uker før kroppen setter i gang fettforbrenninga" osvosv
Da begynner jeg å lure på om det er noen som EGENTLIG har hørt noe fakta om dette.

Hvis du leser spørsmålet mitt så ser du at det jeg spør om er

1. Er det noen som har et svar?
2. Finnes det ikke noe fasitsvar?
3. Hvor får folk de forskjellige tallene fra?

Så nei. Poenget her var ikke at jeg tror at kroppen har en av og på knapp for fettforbrenning.

Jeg spurte. og det er vel lov på denne siden uten å få beskjed om at man mener det og det og med en fin liten (åååh, så dum du er) på slutten?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Torkil selv sier at det kan ta opp til to-tre uker før kroppen er innstillt på maksimal fettforbrenning ved ketose.

Det er dette jeg svarer når noen spør. Vet at enkelte ikke er helt enige med dette, men jeg har valgt å stole på det han sier!

Så du svaret mitt, eller?
Men tror ikke det finnes et fasitsvar som gjelder for alle!
Velger å stole på Torkil!