Jeg aner ikke hva mer jeg skal spise Merker at jeg ikke er helt inni dette enda (men hva kan jeg forvente, dag nummer 2 i "testing" av lavkarbomat?) I dag har jeg hatt eggepannekaketing til frokost. Det holdt meg mett ganske lengeNår jeg kom hjem fra skolen (slutta tidlig, så derfor spiste jeg ikke på skolen) laga jeg meg sånn der eggepizza som det også er oppskrift på her inne. Den var sjokkerendes god Og nå til middag har jeg spist kotelett, jukseris og litt salat. Det jeg er veldig usikker på er om jeg får i meg nok karbohydrater. Max inntaket er jo 20 gram pr dag, men når jeg har regna ut det jeg spiste til f.eks frokost og lunsj så fikk jeg et par gram karbo...nå har jeg ikke regna ut middagen enda så jeg aner ikke hvor jeg er på antall spiste karbohydrater. Har du noen tips til hvordan jeg får i meg riktig menge mat? Du sier jeg bør spise mer fett, men ja.. Føler det blir veldig mye egg.. Har lest rundt omkring her på forumet og har funnet en del gode oppskrifter o.l, men jeg er foreløpig veldig usikker på mengden mat jeg skal spise (både vanlig mat og salat/grønnsaker).