Opprinnelig lagt inn av Imse, her. KUn, det var da bra utvalg det Ja, lovlige, sjekk maksmengder på lista for induksjonen, og vei de slik at du vet hvor mye karber det blir. Til egg og bacon spiser jeg agurkskiver og paprikaskiver, det gjør jeg til nesten alt i grunn... Dampet brokkoli er digg til steks laks og servert med hjemmelaget bearnaise/hollandaisesaus ( søk her inne så finner du oppskrift).
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
KUn, det var da bra utvalg det Ja, lovlige, sjekk maksmengder på lista for induksjonen, og vei de slik at du vet hvor mye karber det blir. Til egg og bacon spiser jeg agurkskiver og paprikaskiver, det gjør jeg til nesten alt i grunn... Dampet brokkoli er digg til steks laks og servert med hjemmelaget bearnaise/hollandaisesaus ( søk her inne så finner du oppskrift).
Jeg følte det var så lite, i forhold til alt det som står på lista (jeg har ikke smakt halvparten..og vet ikke hvordan de ser ut en gang).. Skal veie alt Agurkskiver og paprikaskiver spiser jeg så og si til alt Jeg elsker agurk Skal søke opp sausen (får gjøre det i morgen.. er lei av å sitte å skrive oppskrifter nå)