Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-10, 20:41   #12
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bestilt varer fra dialife, hva koster det inn til Norge?

Opprinnelig lagt inn av wollafruen, her.

I går fikk jeg hentelapp, og i dag fikk jeg varene Dialife postet pakken som "gift" og hadde spesifisert innholdet med en verdi på 206,- DKK, så da regner jeg med jeg ikke får toll Måtte i hvertfall ikke betale noe nå, får se om det dukker opp fortollingsbrev i etterkant, men tror ikke det.

SUUUUUUPERT ALTSÅ!!!!!!!!!!! Nå gleder jeg meg til "tacos" med mama lupes tortillas

Vet du?? Hvis du hadde fått oppgitt en tollverdi på 206 DKK så synes jeg at det norsk tollvesenet er fornuftige og kan vise skjønn!! Du skulle egentlig betalt toll for dette. Fakta . Jepp, slikt tollvesen vil ha!