Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-04, 22:00   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Hei litajenta!

Luft i magen kan komme av veldig mye rart. Spiser du noe nå som du ikke gjorde tidligere? For eksempel sukkerfritt godis....?

Når det gjelder dine symptomer, så høres det ut som for lavt eller fallende blodsukker. Antakelig kommer det hvis det har gått lang tid fra forrige måltid, at forrige måltid var for spinkelt, at du spiser for lite generelt, eller etter en sprekk. Stemmer dette? Hvis blodsukkeret går for lavt, eller faller for fort, vil kroppen skille ut noen motreguleringshormoner (glukagon, adrenalin, veksthormon og kortisol). Særlig adrenalin gir akutte reaksjoner, som skjelving, kaldsvetting, tomhet, aggresjon m.m. Kjennes det omtrent som etter at du har blitt skremt av noe? (Bare at da går det raskere over). En siste måte å teste om det har noe med lavt/fallende blodsukker å gjøre, er om det går bort dersom du spiser noe søtt....

Lykke til med din forsking på deg selv! Du driver nå med en kjempeviktig jobb - du kjenner etter!