Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-10, 17:12   #2
Supera
Seniormedlem

Supera sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 41
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Fettdiare - myten som aldri vil dø

Nok ett fint og informativt innlegg!

Jeg fikk Xenical (fettblokker) av legen i 2005, og det var helt en helt forferdelig opplevelse! Jeg bæsjet ut tre bukser i løpet av to uker. Og da snakker jeg ikke om en bitteliten bæsjeklatt, da snakker jeg om sviende og illeluktende oransje diaré, så det dryppet ut av buksebeinet. Jeg fikk beskjed om å spise magert, og følte at jeg gjorde det. De tre første dagene så var det sviende og illeluktende oransje diaré, og senere også hvis jeg bare spiste en pølse eller noe. Det ble til at jeg tok en pause, og så prøvde på igjen. Akkurat det samme skjedde... Skulle dette liksom være en motivator for å spise "sunt og magert"? Det var heller en motivator for å kaste pillene. Og da jeg spiste magert nok til ikke å ha diaré, så kunne jeg tydelig se en oransje olje-pytt på toppen av vannet i doskåla. Ekkelt...

Og dumme, dumme legen! Jeg skulle ønske jeg hadde visst hva Torkil holdt på med i nabobyen!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat