Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-05, 10:40   #55
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Sitat

For å underbygge sin påstand sammenlikner indremedisineren Fedon Lindberg brunost med melkesjokolade. - Brunost er godt, og man kan fortsatt unne seg et lite stykke på brødskiva. Det er imidlertid ikke det sunneste valget. Ernæringsmessig er det som å spise melkesjokolade, sier Lindberg til Dagbladet.

http://www.dagbladet.no/dinside/2003/08/15/376020.html

Jeg ville ikke valgt å spise det, og vil ikke servere det til poden..
Når det gjelder å dytte på ungene karbohydrater, så er det et klart poeng Muskat har angående at det er bedre med en grovbrødskive med brunost heler enn kjeks og snop. Sånn hvis vi skal se etter det beste i situasjonen.

Men personlig finner jeg det irriterende at noen skal putte på andres unger mat som ikke er godt for dem fordi de selv synes det smaker godt,- og på tross av foreldrenes ønsker...
For meg er det like frustrerende om poden blir grinete og i ulage i magen pga at han har fått et ubalansert måltid med bare karbohydrater som feks. loffskive med syltetøy, eller om det er på kaker... Poden har det ikke bra uansett, og jeg får en ekstra belastning jeg ikke har bedt om...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat