Sv: Februarskravletråden til 30+
Ny måned og nye sjanser
Jeg har ikke sprukket altså Jeg åt et stykke gulrotkake på bursdagen til Dokka mi for 15dager siden, men det var planlagt
vekta ser ut til å gå i riktig retning, viste 100g ned fra forrige uke, men det kan være med, for jeg veide meg klokka 6 i morges, en god del timer tidligere enn jeg pleier og jeg vet det pleier å være litt mindre noen timer senere. Får se på vekta i morgen..
Vi har vært i byn( Elverum) og valgt ut sko hos ortopeden til Dokka vår, hun får spesialsko siden hun skal få ankelskinner fordi hun har feilstilte og myke ankler. Blir litt frem og tilbake med tilpassing da.
Ellers kjøpte jeg meg nye ski i dag, med fjellskisko og BC bindinger Gleder meg til å prøve de. Men nå har jeg hosta siden før helga og begynner å bli heftig lei av å være sjuk. Jeg har vel vært frisk 1 uke i januar, men det er helt normalt, men jeg blir så vannvittig lei av forkjølelser, tett nese og denne hosten som kom nå.. Jeg spiser jo halspastiler mange ganger om dagn I tillegg til hostesaft( uten sukker), men den kan jeg bare ta 3 ganger om dagn, så da blir det noen pastiller når det kiler som verst i halsen.
|