Opprinnelig lagt inn av Kitt, her. Har liksom hørt/lært at man ganske så umiddelbart vil merke at det er sååååå bra å slutte å røyke! Men altså, jeg har lagt på meg drøyt 6 kg, kondisen er ikke noe bedre og jeg merker ingen verdens ting annet!!! Ikke noe har blitt bedre i det hele tatt! Skikkelig kjipt!
Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.
Har liksom hørt/lært at man ganske så umiddelbart vil merke at det er sååååå bra å slutte å røyke! Men altså, jeg har lagt på meg drøyt 6 kg, kondisen er ikke noe bedre og jeg merker ingen verdens ting annet!!! Ikke noe har blitt bedre i det hele tatt! Skikkelig kjipt!
Jeg trodde også det. Helt til jeg fant ut at folk rundt meg faktisk ikke hadde sluttet å vaske seg og begynt å prompe mer, det var barte luktesansen min som ble sykt mye bedre Men jeg merket det ikke før over tid. Kodisen syns jeg ble dårligere i starten, men der hjalp ketosen veldig etterhvert. også merker du det på huden, men ikke fra dag til dag. Plutselig en dag det også Og jeg gikk ikke opp i vekt. Men ikke akkurat ned heller da... Men det verste for min del er at nå smaker ikke festrøyken godt engang!