Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-10, 21:16   #4
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Et guffent tema: Avføring...

Jeg mener bestemt å ha hørt at mye melkeprodukter kan gjøre en løs i magen, i allefall sier de det om barn. Og jeg føler det selv også om jeg spiser for mye cottage cheese osv.
Ellers har det vært i overgangene( har hatt et par realle sprekker) fra høy til lavkarbo vært at jeg har kjent at det har hopet seg opp.
Men ellers, fett hjelper på og grønnsaker synes jeg.

Nå ser jeg at du spiser egenkomponert, og da kanskej du kan fortelle hva du spiser? ( forholdet mellom fett, protein og karber ? )
Spiser du feks bare tyrkisk yoghurt med bringebær og fiberhusk til frokost? Det hørtes ut som fryktelig lite protein uansett hvilken filosofi du følger... Og fettet?

Jeg vet en del føler at kaffe med cocsafett oppi hjelper på magen og får fart i sakene, spesielt på tom mage.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat