Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-10, 10:13   #78
Florence123
Medlem

Medlem siden: Jan 2010
Florence123 er på en erverdig vei

Sv: Ned 5 kilo i februar - noen som er med?

Spiser litt stekt,kokt eller scrambla egg til frokost (noen dager), masse ost og ostechips, salat m/paprika, stekt champignon m/hvitløkssalt (og masse smør), kun rent kjøtt (ingen kjøttdeig osv), kokte grønnsaker, salat m/bacon, spekeskinke, fetaost, oliven og annet godt uten karbs. Passer på å ta vitaminer og spesielt magnesium og krom. Krom hjelper på søtsuget, og jeghar ikke hatt søtsug i det hele tatt. Prøvd megpå masse nye oppskrifter fra boka som jeg har funnet på nettet. Laget gele uten karbs her om dagen. KJEMPEGODT, spesielt når jeg laget pisket krem med søterstatning. YUM`O. Får jeg lyst på snacks på lørdagskvelden, koser jeg meg med baconcrisp. Omtrent ikke karbs i det. Det viktigste er å få i seg nok fett!!! Og drikk masse vann. Drikk alltid ett stort glass iskaldt vann før hvert måltid. Iskaldt fordi kroppen bruker energi på å varme opp en kald kropp.

Tusen takk, du er en knupp

Men er soyamel og soyaprotein det samme, noen som vet ?

Idag ble det 2 egg og 5 skiver bacon til forkost her, det som er vanskelig er å få til en sunn og fornuftig matpakke når jeg er på jobb.

Jeg gikk ned 2 kg i uka som var, dette er andre uka mi og er i ketose i flg stixen men med svakt rosa utslag så jeg lurer på om jeg får i meg for mye karber og litt lite fett....

Florence123 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat