Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-10, 19:24   #26
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Erfaringer rundt røykeslutt

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Ikke hoster jeg, ikke har jeg problemer med å gå i trapper eller drive kondisjonstrening, jeg har godt hjerte, jeg har god lungekapasitet, jeg har over gjennomsnittet god kondis, god styrke, jeg lukter alt mulig rart på lang vei, jeg nyter maten og alle smaker, jeg får skryt av legen og fysioer,
eneste problemet jeg har ..

er at jeg røyker..

Jeg trodde også at jeg var i særdeles bra form til å røyke (og i tillegg være overvektig) noe flere leger faktisk bekreftet, MEN det var helt til ca 6 mnd etter jeg sluttet. Da skjønte jeg hva det faktisk ville si å ha luktesans, smak, lungekapasitet og en mase annet Og ikke minst fant jeg ut hvordan jeg luktet for andre mens jeg røyka!

Opprinnelig lagt inn av Chunky, her.

Går jeg dypere enn det, kommer Kitt til å knuse kneskålene mine.

Kan ikke Kitt bare lukke øynene og hoppe over det innlegget da, for jeg vil veldig gjerne ha litt dypere forklaring..