Vis enkelt innlegg
Gammel 02-02-10, 21:25   #24
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: En matdag hos meg - kan dere si om det ser greit/dårlig ut?

Du, jeg tror det igrunn er det samme om du følger Atkins eller ketolyse, det viktigste er at du faktisk leser den boka du har og lærer deg retningsregelne.

Det er da ikke så himla vanskelig å spise den mengden grønnsaker det står at du skal spise på induksjonen( og du har jo ikke spist det ser det ut til), eller å få i seg protein til hvert måltid.
Spis egg og bacon med noen grønnsaker til frokost, lag deg en salat med noe kjøtt, fugl eller fisk i og heller over oljedressing til lunsj, middag av feks en svær kotelett eller en biff, hjemmelaget bearnaise og dampet brokkoli til middag og til kvelds kan du ta noe mere kjøtt med grønt til.

Spiser du ikke nok protein så spiser kroppen opp musklene dine! Og det er jo ikke poenget med lavkarbo En grei regel er 1g protein pr kg kroppsvekt, mere om man trener.

Står det ikke noen måltidsforslag i boka du har?

Et måltid SKAL bestå av både fett, protein og karber i riktig balanse.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat