Sv: Februarskravletråden til 30+
Opprinnelig lagt inn av Furine, her.
Eg har forresten bursdag i dag, hurra! 31 år, gitt.. Har fått tulipanar av ein kollega, kjempekoseleg!
Gratulerer så masse med dagen!!
Nå har jeg nettopp vært på sykehuset, og det var faktisk ganske artig. Jeg var så trøtt og frossen i dag at jeg tok drosje utover, og drosjesjåføren prata og prata om at han skulle kutte ut pepsi max, sukker, boller osv, og at han til og med hadde begynt å sykle på trimsykkelen sin! Han var så stolt av livsstilsforandringene sine at jeg måtte nesten le litt Nesten som en liten guttunge vettu... 
Og så kom jeg på sykehuset da, og fikk komme inn nesten en halvtime før tida (joda, jeg er alltid veeeldig tidlig ute...). Skulle inn til ultralyd pga gallesteinsanfall jeg hadde for et par uker siden. Det var musikk i rommet, og han som undersøkte meg plystra og sang med for full guffe, og levde seg sånn inn i det at han glemte å si fra når jeg kunne puste igjen og sånn... Var hardt å ikke le da ja! Han fant ingen gallestein nå da, så da har den kommet seg ut av seg selv (Men så fikk jeg jo ikke ultralyd før nesten en uke etter at anfallet var ferdig heller da, så...)
Nå skal jeg se om nabokatten vil komme inn en tur, og så skal jeg prøve å skrive litt. Menigheten jeg går i skal ha årsmøte i morra, og jeg har sagt meg villig til å holde en innledning/andakt. Første gang siden jeg ble sykemeldt for to år siden at jeg gjør noe sånt, og jeg kjenner at jeg stresser litt med det... Håper det løsner, og at jeg ikke har glemt gamle kunster... Hahaha 

|