Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-10, 13:39   #483
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av Bindy72, her.

Har vært i fase 1 en uke nå, og det har gått helt greit. Legen min anbefalte meg å begynne i mellom fase 1 og fase 2, hverdagen i fase 1 men med tillatelse om å spise et kabofritt måltid og event. et glass rødvin i selskaper, møter etc.

Sliter litt med å finne produkter som smaker godt. Er ikke glad i den kunstige søtsmaken, så pannekakene syns jeg var ille. Likte heller ikke vanilje- og sjokoladepuddingen. Men kyllingsuppen smakte veldig godt.... Har noen råd om hvilke produkter som smakter godt, og som ikke er for søte.....

Har et mål om å gå ned 18 kg, og etter første uke med nedgang på 1,3 kg, så blir nok dette en lang vei å gå.... Men nå skal jeg klare det

Hei og velkommen! Ja, hvilke produkter smaker godt...Der ser det ut til at smaken er forskjellig. Men har du prøvd kjeksene? Selv hadde jeg nok ikke overlevd uten bringebærkjeksene. Skal jeg skeie ut så har jeg litt ost på toppen Ellers synes jeg skjokoladebarene er greie til lørdagskos.
Det er også en tendens til at produktene smaker bedre etter hvert.... Man venner seg til smaken.

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat