Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-10, 18:43   #862
Imse
Seniormedlem

Imse sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av SkullCandy, her.

Så ja, i desember i fjor tok jeg mot til meg. Jeg meldte meg inn på Spenst og punget ut for en personlig trener, så jeg kom inn i det angrer ikke!
Nå er jeg også med på et EasyLife kurs.
Det jeg virkelig hater med EasyLife er starten, da "spiser" vi bare pulver.. EasyLife pulveret er ufyselig, så nå har jeg byttet til Cambridge, det smaker hvertfall akseptabelt. Jeg vet selv at dette ikke er bra for kroppen, overhodet ikke. Men det gir meg en pang-start og jeg får tankene bort fra å spise riktig og sånt, hvertfall i starten. Nå kan jeg vie min tid til å komme inn i trening.
Det er det positive med EasyLife, gruppetrening. Det gir meg virkelig kicket og presset jeg trenger for å gi 110%!! Så nå trener jeg 3-4 ganger i uka, og stortrives! MASSE energi!

Så ja, jeg ser frem til å dele mine framskritt og erfaringer med dere, og gleder meg til å høre om deres!
Dette kommer vi til å klare!!
Stå på alle sammen!

Du har kommet i gang med vektredusksjonen og det er flott! Men som de sier over, cambridge er IKKE lavakrbo og det ødelegger forbrenningen din.
Du er GARANTERT insulinresistent og trenger mat som ikke påvirker blodsukkeret og som holder det stabilt og IKKE setter forbrenningen på sparebluss.

Jeg startet med ca samme utgangspunkt og har siden slutten av mars gått ned 20kg og det går av sakte men sikkert. Jeg er ALDRI sulten og blir jeg snopesjuk er det kun pga jeg er så sliten at jeg er på randen eller frodi jeg ikke har spist nok fett. For med fett skal fett fordrives

Spis skikkelig mat, jeg ber deg, for din del, finn deg en lavkarbodiett med skikkelig mat og lær deg å spise riktig.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat