Opprinnelig lagt inn av starmoon
Jeg har bare vært plaget med hodepine og søthunger jeg (selv om jeg tar ketolysetablettene)... Håper det går over snart... Jeg har forresten funnet noen sukkerfrie drops på apoteket, som ikke skal gi noen blodsukkerstigning, ikke inneholder de sorbitol eller xylitol heller. Vet dere om disse er lovlige? De heter Fribol, sukkerfri drops og er i en liten blank boks... Med vennlig hilsen fra meg =)
Hei og velkommen !
Drikker du nok vann ? De fleste som plages av hodepine OG søtsug drikker som regel for lite vann. Minst 2.5 liter pr dag er viktig å få i seg. Mange reagerer også på søtstoff. For mange gir kunstig søtstoff og koffein blodsukker svingninger (Cola Light etc). Selv om de fleste tåler det bra er det kanskje en ide å kutte det ut i en periode for å se.
Om du fortsatt er plaget med søtsug kan du prøve med å ta ekstra krom tilskudd. Det skal hjelpe både mot det og for forbrenningen sies det.
De boksene på apoteket er OK, men innen rimelighetens grenser ! Dvs. 1 boks pr dag blir noe i overkant