Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-10, 01:11   #1
Idaaee89
Juniormedlem

Medlem siden: May 2009
Idaaee89 er på en erverdig vei

Se her, vær så snill!

Jeg er ei jente på 20 som har et sterkt ønske om å følge en lavkarbo-livsstil. Jeg har ikke så mange kg jeg trenger å bli kvitt, jeg gjør det mest for helsa sin skyld, men rundt 5 kg ville vært en fin vektnedgang. Dette vil jeg bruke tid på. Jeg regner med å legge meg på rundt 20-25 karbohydrater per dag. Men jeg er så usikker på min matplan. Er ganske så kresen og prøver derfor å legge opp til en matplan jeg vet jeg kan følge, det er det viktigste. En dag kan se slik ut:

Frokost: to fiberrik (GG helseklibrød) med smør, ost, skinke, salat og agurk + vitaminer og masse vann.
Lunsj: Det samme, evt en omelett, kokt egg eller salat med ost og skinke.
Middag: en wrap med mama lupe's tortilla fylt med masse grønnsaker og magert kjøtt (kylling, svinekjøtt, karbonadedeig osv.), evt litt creme fraiche og ost.
Kveldsmat: to fiberrik (GG helseklibrød) med smør, ost, skinke, salat og agurk.

Hadde vært fint dersom noen har innvendinger i forhold til planen. Prøver å pøse på med grønnsaker der det er naturlig. Drikker mye vann og noen ganger pepsi max/fun light. Jeg liker å ha en fast matplan som jeg spiser etter. Vet ikke hvorfor, men det gjør det vesentlig mye lettere for meg å spise sunt da

Idaaee89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat